SARAY ÇUKURYURT MAHALLESİ'NDE DOĞAL GAZ SEVİNCİ
TEKİRDAĞSaray’ın Çukuryurt Mahallesi’nde doğal gaz hayata geçiyor. Çalışmalar başlatılırken, Çukuryurt Mahallesi kış ayları itibarıyla doğal gaz kullanımına geçecek. Mahalle sakinleri, doğal gaz kullanacak olmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirtti.
Saray Belediye Başkanı Abdül Taşyasan, mahalle halkına doğal gaz müjdesini verirken, Çukuryurt Mahallesi’nde adeta bayram sevinci yaşandı.
TAŞYASAN, BAKAN BAYRAKTAR’A TEŞEKKÜR ETTİ
Saray Belediye Başkanı Abdül Taşyasan konu ile ilgili yaptığı açıklamada, “Doğal gazın mahallemize kazandırılmasında emeği geçen Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanımız Sayın Alparslan Bayraktar’a, yatırımı sahada hayata geçiren yüklenici firmamıza, süreci yakından takip eden Tekirdağ milletvekillerimize ve bu hizmetin hayata geçmesinde katkısı bulunan tüm devlet yetkililerine şükranlarımızı sunuyoruz. Doğal gazın Çukuryurtlu hemşehrilerimize hayırlı olmasını diliyoruz.” dedi.
İlginizi Çekebilir