Çerkezköy’de 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında Belediye Meydanı’ndaki Atatürk Anıtı’na çelenk sunma törenine katılan Çerkezköy Kaymakamı Atilla Selami Abban, 3. Zırhlı Tugay Komutanı Tuğgeneral Ahmet Ömercikli, Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay, Çerkezköy Cumhuriyet Başsavcısı Bayram Örenci ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Gümüş, törenin ardından İstasyon Mahallesi’nde bulunan 23 Nisan kutlamalarının yapıldığı 29 Ekim Spor Kompleksi’ne yürüyerek gitti. Yaklaşık 2 kilometrelik yolu yürüyerek giden Çerkezköy’ün mülki idare amirleri, esnafa ‘hayırlı işler’ dilerken vatandaşları da selamladılar.
2 KİLOMETRE YÜRÜDÜLER

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.