Başkan Kadir Albayrak, Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi'nin yeni dönemde Çerkezköy'de gerçekleştireceği yatırımlar hakkında görüş alışverişinde bulunulan ziyaret sonrasında, Vahap Akay'a ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Başkan Akay da, Başkan Kadir Albayrak'a gösterdiği misafirperverlik nedeniyle teşekkür etti.
AKAY, ALBAYRAK’LA ÇERKEZKÖY YATIRIMLARINI KONUŞTU

Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay, Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak'ı makamında ziyaret etti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.