Özel Optimed Hastanesi tarafından her ay düzenli olarak gerçekleştirilen Diyabet Okulu tamamlandı. Optimed Diyabet okulunda iç hastalıkları uzmanı Uz. Dr. Ömer Yapıcı, Beslenme ve Diyetetik Uzmanı Dyt. Sinem Kaya Savcı ve Op. Dr. Recep Çalışkan kendi alanlarında diyabeti anlatarak katılımcıları bilgilendirdi. Eğitim sonrası ise Yapıcı, Kaya ve Çalışkan kendi alanlarındaki soruları tek tek cevaplandırarak, katılımcıları detaylı bir şekilde bilgilendirdiler. Program esnasında diyabetik menülerden ikramlar oldu ve eğitim sonunda katılım belgesi takdim edildi.
DİYABET OKULU’NUN 9’UNCUSU DA TAMAMLANDI

Çerkezköy’de faaliyet gösteren Özel Optimed Hastanesi’nin her ay düzenli olarak gerçekleştirdiği Diyabet Okulu’nun 9’uncusu da tamamlandı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.