Doğa Koleji tarafından yapılan açıklamada, “Çerkezköy Doğa Koleji ve Fevzi Paşa ilkokulu arasında "Kardeş Okul" protokolü imzalandı. Çeşitli etkinliklerde,ortak projelerde buluşacak olmanın heyecanı içerisindeyiz. Her iki okulumuz için hayırlı olmasını dileriz.” denildi.
FEVZİPAŞA İLKOKULU İLE DOĞA KOLEJİ KARDEŞ OKUL OLDU

Çerkezköy’ün özel eğitim kurumlarından biri olan Doğa Koleji ile Fevzipaşa İlkokulu yapılan protokol ile ‘Kardeş Okul’ oldu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.