Optimed Hastanesi tarafından yapılan açıklamada, “Beslenme ve Diyetetik Uzmanımız Sinem Kaya Savcı ile birlikte, Kapaklı Anadolu Lisesi öğrencileri ile fiziksel aktiviteler yaparak, sağlıklı beslenmeyi konuştuk. Okul Müdürü Mustafa Türk, Okul Müdür Yardımcısı Ahmet Torcu ve tüm öğrencilerimize teşekkür eder, sağlıklı günler dileriz.” denildi.
OPTİMED’TEN ‘SAĞLIKLI BESLENME’ EĞİTİMLERİ

Özel Optimed Hastanesi, Kapaklı Anadolu Lisesi öğrencilerini fiziksel aktivite ve sağlıklı beslenme hakkında bilgilendirdi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.