Kapaklı Belediyesi tarafından Atatürk Mahallesi Veli Çeken Parkı’nda çevre çiti, pergole ve oturma bankı montaj çalışmaları devam ediyor. Çalışmalar kapsamında parka yeni oyun grupları yerleştirirken, artan çeşitlilikten dolayı vatandaşlar memnuniyetini dile getirdi. Edinilen bilgilere göre kent genelinde bulunan parklarda yenileme çalışmalarının devam edeceği öğrenildi.
PARKLARA MAKYAJ!

Kapaklı Belediyesi tarafından kent genelindeki parklarda yenileme ve düzenleme çalışmaları devam ediyor. Daha önce birçok parka yeni oyun grupları yerleştirerek çeşitliliği arttıran Kapaklı Belediyesi ekipleri, Veli Çeken Parkı’nda da düzenleme yaptı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.