Vali Aziz Yıldırım’ın şeref defterini imzalamasının ardından makamda gerçekleşen görüşmede, Tekirdağ Garnizon Komutanı Tank Kur. Alb. Cumhur Mustafa Kıcanaoğlu, İl Jandarma Komutanı J.Alb.Şahin Karakaş, İl Müftüsü İsmail İpek ve Rektör Yardımcısı Prof. Dr. İsmail Yılmaz bulundu. Vali Aziz Yıldırım, Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi’nin gelişiminden ve bölgeye olan katkısından duyduğu memnuniyeti ifade ederek, Rektör Prof. Dr. Sedat Murat’a görevinde başarılar diledi.
VALİDEN İADE-İ ZİYARET

Tekirdağ Valisi Aziz Yıldırım, Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Sedat Murat’ a iade-i ziyarette bulundu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.