Optimed Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Recep Çalışkan beraberinde Başhemşire Sevda Sümbül, Hasta Hizmetleri Müdürü Ezgi Gönül ve Kurumsal İletişim ekibi ile birlikte hastane personellerini ziyaret ederek yeni yılını kutladı. “Yılı tatlı bitirip yeni yıla da tatlı dille başlayalım istiyorum” diyen Çalışkan herkese çikolata ikramında bulundu.
OPTİMED’TEN YENİ YILA TATLI BAŞLANGIÇ

Çerkezköy’de faaliyet gösteren Özel Optimed Hastanesi Başhekimi Recep Çalışkan, hastane personellerinin yeni yılını kutladı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.