OPTİMED
Tekirdağ
28 Haziran, 2026, Pazar
  • DOLAR
    46.66
  • EURO
    53.15
  • ALTIN
    6130.1
  • BIST
    14.274
  • BTC
    60171.455$

ADA, GÜNEY KORE’DEN ÇERKEZKÖY’E MADALYA İLE DÖNDÜ

ADA, GÜNEY KORE’DEN ÇERKEZKÖY’E MADALYA İLE DÖNDÜ
Seval Ahmet Çetin Fen Lisesi 10’uncu sınıf öğrencisi Ada Çetin, Güney Kore’de gerçekleştirilen Matematik Olimpiyat Oyunları’nda rakiplerini geride bırakarak dünya üçüncüsü oldu.

Seval-Ahmet Çetin Fen Lisesi, 10.sınıf öğrencisi Ada Çetin, Güney Kore'de yapılan Asya Uluslararası Matematik olimpiyat oyunlarında dünya üçüncüsü olarak bronz madalya kazandı. Çerkezköy’e dünya üçüncüsü olarak dönen başarılı öğrenciyi tebrik eden Çerkezköy Kaymakamı Nazmi Günlü, Ada’ya başarılarının devamını diledi.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Facebook Yorum

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!