OPTİMED
Tekirdağ
25 Haziran, 2026, Perşembe
  • DOLAR
    46.52
  • EURO
    52.99
  • ALTIN
    5958.3
  • BIST
    14.331
  • BTC
    61552.975$

ÇERKEZKÖY BELEDİYESİ’NDEN REGAİP KANDİLİ İKRAMI

ÇERKEZKÖY BELEDİYESİ’NDEN REGAİP KANDİLİ İKRAMI
Çerkezköy Belediyesi, Regaip Kandili dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlara pişi ikramında bulundu.

Cumhuriyet Meydanı’nda gerçekleştirilen ikram etkinliğine Belediye Başkan Yardımcıları Cengiz Memiş, Yunus Erçin ve Gökay Keleşoğlu ile Belediye Meclis Üyeleri katıldı. Etkinlik kapsamında vatandaşlara pişi dağıtımı yapıldı.

Düzenlenen etkinlikte kandilin manevi atmosferi hep birlikte paylaşıldı. Birlik ve beraberliğin en güzel şekilde hissedildiği bu mübarek günde hemşehrileriyle bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade eden Başkan Yardımcıları Keleşoğlu, Memiş ve Erçin, kardeşlik, sevgi ve barış duygularının daim olduğu nice kandillerde buluşma temennisinde bulundu.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Facebook Yorum

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!