Çerkezköy Seval Ahmet Çetin Fen Lisemiz, geçtiğimiz hafta katıldığı TEKNOFEST Robolig kategorisinde müsabakalarda finalist olmanın gururunu yaşıyor. Fizik Öğretmeni Ahmet Erdoğan danışmanlığında; öğrenciler Kerem Çetin, Eren Yılmaz, Özgür Enes Gürbüz, Şeymanur Yıldız ve Ada Çetin, 17-21 Eylül 2025 tarihleri arasında gerçekleştirilecek TEKNOFEST Robolig Yarışması final müsabakaları öncesinde büyük bir başarıya imza attı. Çerkezköy İlçe Millî Eğitim Müdürü Erdal Aslan, başarılı öğrencileri ve öğretmenlerini tebrik ederek finalde başarılar diledi.
ÇERKEZKÖY SEVAL AHMET ÇETİN FEN LİSESİ TEKNOFEST İSTANBUL’DA FİNALDE

ÇERKEZKÖY SEVAL AHMET ÇETİN FEN LİSESİ TEKNOFEST İSTANBUL’DA FİNALDE
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.