Çerkezköy İlçe Emniyet Müdürü Cengiz Vatanel, beraberinde emniyet personelleri ile birlikte Çerkezköy Kaymakamı Nazmi Günlü’yü ziyaret etti. Emniyet teşkilatının 179’uncu kuruluş yıldönümünü kutlayan Kaymakam Günlü; “Başta İlçe Emniyet Müdürlüğümüz personeli olmak üzere, ülkemizin dört bir yanında canla başla görev yapan, Türk Polis Teşkilatı mensuplarının 179. kuruluş yıldönümünü ve Polis Haftası’nı kutlarım” dedi.
KAYMAKAM GÜNLÜ’YE POLİS HAFTASI ZİYARETİ

Çerkezköy İlçe Emniyet Müdürü Cengiz Vatanel, beraberinde emniyet personelleri ile birlikte Çerkezköy Kaymakamı Nazmi Günlü’yü ziyaret etti. Gerçekleşen ziyarette, tüm emniyet mensuplarının Polis Haftası’nı kutlayan Kaymakam Günlü, vatandaşların huzur ve güveni için canla başla çalışan personeli kutladı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.