Saray Belediye Başkanı Abdül Taşyasan, mahalle halkına doğal gaz müjdesini verirken, Çukuryurt Mahallesi’nde adeta bayram sevinci yaşandı.
TAŞYASAN, BAKAN BAYRAKTAR’A TEŞEKKÜR ETTİ
Saray Belediye Başkanı Abdül Taşyasan konu ile ilgili yaptığı açıklamada, “Doğal gazın mahallemize kazandırılmasında emeği geçen Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanımız Sayın Alparslan Bayraktar’a, yatırımı sahada hayata geçiren yüklenici firmamıza, süreci yakından takip eden Tekirdağ milletvekillerimize ve bu hizmetin hayata geçmesinde katkısı bulunan tüm devlet yetkililerine şükranlarımızı sunuyoruz. Doğal gazın Çukuryurtlu hemşehrilerimize hayırlı olmasını diliyoruz.” dedi.






Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.