Yangının ihbar edilmesinin ardından bölgeye sevk edilen ekipler, alevlerin çevreye yayılmasını önlemek amacıyla yoğun bir çalışma yürüttü. Ekiplerin koordineli müdahalesi sonucu yangın kısa sürede kontrol altına alınırken, bölgede soğutma çalışmaları da gerçekleştirildi.
Yetkililer, yangından etkilenen vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini iletirken, olayın daha büyük bir felakete dönüşmesini engelleyen itfaiye personeline ve sahada görev yapan tüm ekiplere teşekkür etti.
Yapılan açıklamada, “Yangından etkilenen tüm hemşehrilerimize bir kez daha geçmiş olsun dileklerimi iletiyor; yangının kontrol altına alınmasında fedakârca görev yapan itfaiye personelimize ve sahada emek veren tüm ekiplerimize teşekkür ediyorum” ifadelerine yer verildi.
Yangının çıkış nedenine ilişkin incelemelerin sürdüğü öğrenildi.





Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.